onsdag 16 september 2009

Saknar min familj..

Jobbar natt, jobbade natten till idag med.
Riktigt roligt är det, jobbar med en tjej som heter Jade, rikigt rolig tjej. =)
men fy va jag saknar min familj, mina älskade barn.. =/..

I förmiddags efter jobbet så for vi till barnläkaren i Haninge med Alex, skulle göra kontroll av hans mage osv.. Vi kom fram till att det ska tas massa blodprover på honom, o han ska börja få nåt medel varje dag för att få magen att komma igång. Hoppas det hjälper o att vi snart kan börja med utredningen o få reda på om det är nåt fel som gör att han inte kan sköta magen ordentligt.

I helgen blir det flytt! Äntligen, väntat så länge!
Vårt radhus står i stora vika o väntar, woho!
Imorgon ska jag hämta ut nycklarna, sen på fredag så bär de iväg med det mesta, så ska vi börja sova där direkt, så underbart ;)

Nehepp, ska väl återgå till jobbet.

Hej hopp! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar