måndag 16 november 2009




Jag o min lillskrutt har mysstund, bästa tiden på dygnet.. *mysgos*


Får väl dela med mig av min skäggiga man med, nu har han dock rakat och klippt sig så nu e han läcker ;)























Mina älskade gullungar! Finast i hela världen!!! =)








Här kommer bilder från utställningen på Öland i september som jag lovat =)
Bättre sent än aldrig!














Lite massage innan det är dags att gå in i ringen.





Pratar du med mig?


Får väl springa runt lite innan det är dags!


















Tja, lite söt e jag allt.. =)


Oh va högt upp!





















Grr, jag ska äta upp dig!!

Oh så fina rosetter!! *vill slakta de* ;)















Blir det här bra matte? =)


Måste juh visa mig snygg för domaren.



















Woho!! Vårt första CK *stolt*

Visst är jag underbart snygg? ;)








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar