onsdag 23 december 2009

Dagen innan julafton.

Då sitter man här igen, julafton om 59 minuter..
Har inte nån direkt julkänsla i kroppen, kanske för att jag jobbar?

Trivs dock väldigt bra me mitt jobb så mig gör det inget alls att jag jobbar!
Trivs så bra me familjen, o jag får ha jycken me mig på jobbet o de känns så superbra!

Yatzi va me mig på jobbet för första gången igår, lite morr o stånk blev det mellan henne och familjens hund, en liten dvärgsnauzer, men i det stora hela så gick det väl bra.


Sover som en liten gris.. Snark..


Tufft liv att jobba, helt utslagen.. ;)


Tittar ut genom fönstret, allt rusar förbi utanför!


Så förbaskat fin jycke! =)


Sötnos!!


På tåget på väg till jobbet, snyggt täcke va?

Idag mötte matten mig ute så vi gick en sväng med hundarna innan vi gick in, promenaden gick bra o det blev inga bråk =P

Idag har jag o Thomas varit o köpt in det sista i julmatsväg, dock kommer vi inte äta den förens på juldagen, eftersom jag nu jobbar till 09, sen så börjar jag på mitt nästa jobb imorgon kl 14 o jobbar till 23, lite sent att äta julmat kl 00 på natten kanske ;)

Har så mycket tankar o funderingar i huvudet just nu, jag vill så mycket men kan så lite, eller hur man nu ska säga.
Jag vill mer än det vill sig..
Varför kan inget gå åt mitt håll just nu? Iallafall gällande en sak..

Alex älsklingen fyllde 3 år igår, STOR pojke.
Vi skulle ha firat honom i söndags, men alla blev typ sjuka så ingen kunde komma.. Trist!..
Vi åt dock fika o mös igår efter middagen hemma, familjen, räckte gott o väl!
Tänk att 3 år gått så snabbt? Han föddes nyss? Sen har juh även Agnes hunnit komma med, och hon är juh 1,5 år gammal. Vart tar tiden vägen? Jag känner mig knappast äldre, trots att jag hunnit fylla 26.

Är det meingen att livet ska kännas såhär? Som att det står stilla samtidigt som det händer så förbaskat mycket runtom och verkligen inte står stilla?

Nåja, nu ska jag luta mig tillbaka i sängen på jobbet o kela en stund med Yatzi.

Ta hand om er därute och ha en riktigt god jul, krama om era nära och kära!

1 kommentar: