onsdag 16 december 2009

Äntligen snö!

Jippi! Massa snö ute.

O på min födelsedag o allt, jo helt rätt, jag fyllde 26 år idag..

Jösses vart tar åren vägen?



O min son, min förstfödda blir 3 år om 7 dagar, hur galet är inte det?

Min underbara fina Alexander, världens finaste lilla bustroll, min ögonsten!! 3 år, hmm, får nog bli bilar i present då ;)

Det är nog det enda han vill ha, bilar bilar bilar, massa bilar.



Körde till jobbet ikväll, gick i 50-60 km/h på motorvägen, o ändå kasade man fram o tillbaka som en liten snorloska på vägen.

När jag kört i skogen ca 50 meter hemifrån, så va jag på väg av vägen, trots att jag endast körde i 30 km i timman.



O vi som ska upp till norr om en månad, hur ska det gå?

Där uppe är det juh tonvis med snö!



Nåja, hur som helst så är det juh tokmysigt med snö =)







Det tycker visst min lilla snuttegris med ;) Full fart ute i skogen idag, hon for som en skållad råtta mellan träden o upp på stenar o överallt =) De e min Yatzi i sin rätta dager.


Jobbar varje dag fram en bit in i januari, fullt upp. Natt nu tis-tor, sen fre-mån natt, sen tis-tor natt. Ja tänka sig, jag jobbar tom julafton, går av 9 på julaftonsmorgon, sen går på mitt andra jobb kl 14 o jobbar till 23.


Ingen rast o ingen ro i lilla Stinabo! ;)


Ha en trevlig natt/dag allesammans, nu är min födelsedag slut. Fast har inte firats idag heller för Thomas behaga aldrig komma hem från jobbet ;) Men det gör inget, varför fira att man blir äldre? ;)


Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar